marți, 9 noiembrie 2010

Vis

La terasa din parc,
Fata tanara isi taraste papucii de pai
Pe aleea care duce la masa mea.
Imi aduce o limonada cu gheata
Si imi ofera degetul ei ca sa amestec in pahar.
Apoi pleaca...

Il iau, multumindu-i printr-o
Usoara inclinare a nasului.
Amestec limonada si apoi mi-l var in ureche,
Ca sa ma scarpin.

El imi sopteste tot felul de chestii
Fara perdea, apoi incepe sa ma gadile
in ureche.

O chem pe fata si ii dau degetul inapoi.
Ea il ia si il pune langa celelalte patru,
la mana.

Se aseaza pe genunchii mei, soptind
Aceleasi chestii...
O gonesc cu o usoara palma pe fund.
Ea se estompeaza, apoi dispare ca un fum...

Ma trezesc cu un deget in ureche
Si cu o mana pe fund.

Un comentariu:

  1. Apoi degetul imbibat de ceara
    marca "Lumex-Lumix" sau camasaceva"
    il pitesti sub perna mudar de cuvinte xxx
    pentru nopti marinaresti

    RăspundețiȘtergere